Turistický produkt Morava napoleonská získal 3. místo ve Velké ceně cestovního ruchu 2013/2014 v kategorii „Nejlepší turistický produkt“. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo 16.1.2014 v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014.

 

Morava napoleonská - ocenění C.O.T.  Foto: Petra Handlová

 

Tato soutěž byla vyhlášena společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky. V pěti kategorií soutěže bylo hodnoceno celkem 100 přihlášek. V kategorii Nejlepší turistický produkt  posuzovala odborná porota především nápaditost produktu, využití infrastruktury cestovního ruchu, propojení několika služeb či provozovatelů nebo oslovení cílové skupiny. V odborné porotě zasedlo devět hodnotitelů, mezi nimi zástupci Asociace krajů České republiky, České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a také zástupci organizátorů soutěže – Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media.

Ocenění převzal Libor Opluštil, koordinátor projektu Morava napoleonská a Václav Božek, náměstek hejtmana Jihomoravského kraje

Morava napoleonská - ocenění C.O.T.

Foto: Petr Ulrych

Pracovníci RRAJM děkují tímto za spolupráci a podporu Jihomoravskému kraji, který je partnerem projektu a také všem dalším subjektům a spolupracovníkům, kteří se na tvorbě a rozvíjení turistického produktu Morava napoleonská podílejí.

 

www.morava-napoleonska.cz